Współpraca z podcastem „Rowery dla Umysłu"

Podcast o turystyce rowerowej, aktywnej mobilności i zrównoważonym transporcie. Dotrzemy razem do społeczności pasjonatów dwóch kółek, którzy cenią sobie jakość, autentyczność i świadome wybory.

Zaufali mi:

POMBA - partner główny podcastu

Fundacja wspierająca zrównoważone kolarstwo górskie w Polsce

Dzięki partnerstwu z POMBA słuchacze podcastu otrzymują 6% zniżki na szkolenia techniki jazdy. O tej współpracy dowiesz się więcej z pierwszego i drugiego odcinka podcastu.

Nasi słuchacze to:

  • Pasjonaci rowerów wszystkich dziedzin - od codziennych dojazdów po wyprawy górskie
  • Świadomi konsumenci poszukujący quality over quantity
  • Mieszkańcy miast zainteresowani aktywną mobilnością
  • Podróżnicy odkrywający Polskę na dwóch kółkach
  • Osoby aktywne w wieku 25-55 lat z wykształceniem wyższym

Główne lokalizacje: Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań

Twoja marka może być następna!

Skontaktuj się: kontakt@rowerydlaumyslu.pl

Nie jesteś pewien, czy się dogadamy? Zajrzyj najpierw na podstronę O mnie, posłuchaj kilku odcinków, a następnie napisz. Do każdej propozycji podchodzę indywidualnie, szukając autentycznych połączeń między marką a wartościami podcastu.

Gwarantuję:

  • Transparentne statystyki po 30 dniach od publikacji
  • Profesjonalną obsługę procesu współpracy
  • Content zgodny z DNA Twojej marki

Formy współpracy, które oferuję:

Sponsoring odcinków:

  • reklama czytana przeze mnie w naturalny sposób
  • udział eksperta z ramienia partnera jako gość odcinka
  • recenzja produktów w dedykowanym segmencie

Partnerstwo długoterminowe:

  • zostanie Partnerem podcastu na kwartał lub dłużej
  • realizacja serii tematycznych zgodnych z DNA marki
  • stała ekspozycja logotypu na okładce i stronie podcastu

Działania dodatkowe:

  • organizacja konkursów i akcji specjalnych
  • możliwość dołączania afiliacji zgodnych z linią podcastu
  • promocja w mediach społecznościowych podcastu

Wszystkie formy można ze sobą łączyć i dostosowywać do indywidualnych potrzeb.

Każda umowa B2B obejmuje również promocję w mediach społecznościowych podcastu.

Po 30 dniach od publikacji odcinka, otrzymasz ode mnie pełne zestawienie statystyk jego słuchalności.

Statystyki podcastu (na dzień 7 czerwca 2025)

*Dane bez YouTube

Statystyki podcastu
Premiera podcastu8 stycznia 2025
Opublikowanych odcinków17
Łączna liczba pobrań3 592
Średnia liczba pobrań w pierwszych 30 dniach od premiery odcinka155
Liczba obserwujących podcast Spotify178
Liczba obserwujących w Apple Podcasts105
Liczba subskrypcji Newslettera64
Liczba wyemitowanych minut audycji54 120

Odbiorcy (Spotify)

Demografia odbiorców Spotify
Nadawany przez